poniedziałek, 30 czerwca 2014

Burza z podwórza (Teatr Plac Zabaw, Warszawa)

od teatru:
W tym roku będzie ludowo, folkowo i bardzo głośno. Burza z podwórza to najnowsza premiera Teatru Plac Zabaw. Świnia- naukowiec, przemądrzała gęś i pracowita pszczoła od zawsze się sprzeczały i robiły sobie na złość. Dopiero w obliczu zagrożenia postanowiły działać wspólnie. To spektakl o przyjaźni, współdziałaniu ale też o tym, że każdy z nas ma w sobie strach. Nie jest on taki "straszny" kiedy ma się blisko siebie przyjaciół.

(bardzo krótki fragment)
ŚWINIA
Wolę być najładniejsza.

PSZCZOŁA
A ja wolę być najbardziej pracowita!

GĘŚ
A mnie się chce spać, musicie tak hałasować?

PSZCZOŁA (do Gęsi)
Zachowujesz się jak prosię.

ŚWINIA (do Pszczoły)
A ty jak gęś!

GĘŚ (do Świni)
A ty jak truteń!

PSZCZOŁA
Obrażam się na was!

GĘŚ
Ja się obrażam!

ŚWINIA
Ja też się obrażam!

(nieruchomieją obrażone, wchodzi GOSPODYNI i śpiewa piosenkę, nie zauważa zwierząt)

GOSPODYNI
Chodzę sobie po podwórzu,
tu otrzepię kury z kurzu,
tam na płot posadzę koty,
pełne ręce mam roboty!
Hej, ho!
Pełne ręce mam roboty!



zdjęcia pochodzą z archiwum Teatru Plac Zabaw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz